Hasret5506 Midem dün geceden beri yanıyor kaynıyor 18+3 haf. Simdide öyle ve günde kaç kez alınır bende gastrit olduğu için kullanıyorum yıllardır tetikledi hamilelik çok sanırım
teacher-mom21 Hasret5506 benim de 17. Haftam midem yanıyor yanan bir sıvı var sanki süt içince daha kötü oluyorum rennie şurup vermişti doktor bana
Hasret5506 KuzeyinAnnesi10 bende emmeli hap var naneli haftasonu girdi araya kullansam sıkıntı olurmu
umrumdadegil Hasret5506 evet kullanılıyor bende de var doktorum kulllanabilirsin dedi günde 3 defaya kadar içilebilir