Bugün çatı muayenem vardı. Çok rahat geçti lütfen kimse bu konuda kendini germesin. 38+1 im bugün pazartesi sezaryen olacağım. Çatım dar, sancım yok, bebek aşağı inmemiş. Normal denesem bile en iyi ihtimalle çok yırtıklı olacağını yüksek ihtimalle de sezaryene döneceğini söyleyince doktorum riske atmadım. Süreç çok değişik duygulu bi süreç Allah herkesin bebeğini kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻 olmayanlara da tez zamanda versin. Bu süreçte burdan çok faydalandım çok teşekkür ediyorum herkese 🌸