37+4 olduk bugün her an tetikteyim ama doğum sancısı nasıl oluyor karın sertleşmesi gibi mi gaz sancısı gibi mi ya anlayamazsam diye endişe ediyorum ya suyum gelmezse sancı çekersem ama anlamazsam daha önceden doğum yapmış anneler bakar mısınız lütfennnn