rmyscmc Kızlar 11+3 günlük hamileyim sağ ön üst kaburga tarafımda arada bir ağrı giriyor normal mi sizce olan var mı
elifcigdemsezgin 36+1 im bugün başından sonuna kadar devam ediyor bu ağrı gitmediğim bölüm hastane kalmadı bebek büyüdükçe şiddetleniyor normal olduğunu söylüyorlar kimse bişey yapamıyor zaten sıcak tut kendini sıcak şeyler iç tek iyi gelen biraz hafifleten bu