niloya94 17+5 haftadayım.Kahverengi lekelenmem oldu.Doktor plasentan doğum kanalını kapatmış dedi.Lekelenme ve ağrım ondan oluyormuş.Tehlikeli bir şey mi yaşayan var mı erken doğum yaparım diye korkuyorum