Ebruuuuu Merhaba kızlar daha 1 aylık hamileyim .kasıklarım ve karnım ağrıyo hafif derecede sizde de oldu mu böyle bir durum
AsliDila Ebruuuuu evet oluyor rahim buyudugu icin agri yapiyor ama asiri olursa bir dr a sor istersen
yorgunmomy Aynı sorun var tıpkı adet olcakmışım gibi bi kaç günde bir bu ağrıları çekiyorum çok şiddetlide değil hafifte değil bacaklarımdada çok ağrı oluyor daha 6 haftalık normalmı acaba
Ayservahmet yorgunmomy Bigün komşularla otururken bacaklarım çok ağrıyo demiştim hamilesin demişti Bende yok artık ne Alaka demiştim doğru çıkmıştı Kızım 5 Aylıkken oğluma hamile kalmışım
Nerm7n Benimde 18 haftalık hala ara ara ağrı oluyor. Normaldir rahim genişliyor. Çok normal içerde bir canlı büyüyor 💓