İyi akşamlar diliyorum öncelikle. Bebek arabalarını incelerken adeta boğuldum. Resmen kocaman bir derya deniz. Siz tecrübeli annelerin fikirlerine ihtiyacım var. Benim bebek arabasından beklentilerimi de söyleyecek olursam. Minyon bir insanım çok ağır hantal bir araç uygun olmaz. Aracın malzeme kalitesi iyi olsun istiyorum. Bebek araçta iken yönünü kolayca değiştirebilmek istiyorum yani çift yön kullanımlı ama puset gibi bebeği kaldırıp elimle çevirip değil de bebek içerisinde otururken. Kolay açılıp kapanabilsin. Üstteki tentesi geniş ve neredeyse bebeğin önünü kapatabilecek kadar aşağı inebilen tarzda olsun istiyorum. Kullanıcı fikirleri verirseniz memnun olurum. Şimdiden herkese teşekkür ederim 🤩 💐