Öğünlerinizde neler yiyorsunuz neleri asla yemem diypsunuz arada kaçamaklarınız oluyor mu 🫣🫣 Bugün aşırı tatlı krizine girdim ve dayanamayıp sütlaç yedim doktpr sütlü tatlıları arada tüketebilirsün ama kesinlikle şerbetli yeme demişti şeker yüklemem yüksek çıktı ama kan şekerimi evde kontrolde tutabiliyorum sizin durumlarınız nasıl