Ylzsvnk Ben 30 unda bu testle yaptım silik çizgiyle kan verdim 1.20 idi, 1 inde tekrarladım varsa 2 günde beta artıyor zaten diye 12.58 ile regliden 6 gün önce gebeliğimi öğrenmiştim. Ovülasuonu yanlış çıkardı benim sonuçlarımı ama gebelik testi işe yaramıştı. En güzeli kan vermen