36+3 bugün sertleşmeler ve kasılmalar sonrası bugün nst de ağrı çıktı doktor müşahadeye yatırdı 2 serum 3 nst de ağrı durmayınca 3 gün hastanede yatış verdi günde 3 serum 3 nst olacakmış birde sezeryan hazırlığı için testleri istedi kanda ve idrarda enfeksiyon çıktı onun içinde sabah akşam antibiyotik başladı