30 eylülde test yaptım negatifti sonra moralim bozuldu bide cok kilo aldım diye bıraktım tedaviyi regli oldum bu ikinci reglm olmadı silik çizgi çıktı yarın gidicem kan testine bakalım nasip kuruma çizgisi falanda olabiliyor ya cok heveslenmek istemiyorum