4 gun önce gece sancıyla acile geldim 4 cm açılmam var denildi dogum bolumune aldilar 4 5 saat sancıyla uğraştım haftasina var diye serum taktilar sancim geriledi kesildi komple sonra beni servise cikarttilar o gunden beri hastenedeyim açılmada ilerleme yok sancılarım yok doktorlara diyorum ne olacak diye bisey demiyirlar takiptesin sadece bugün 34+6 günlük olduk sizce beni çıkartırlar mi hastsden yoksa doguma kadar bekletirler mi he bu ara seker hastasıyım bebegin suyu cok ve iri bebek denildi bugun şaşkınım kilosu 2929gr 😕