Gebesannee Kızlar 3.cü ayımı bitirdim bu zamana kadar ne bulantı ne kusma yaşamadım. Ama son zamanlarda arabaya bindiğim gibi kusmaya başlıyorum. Biniyorum kusuyorum aradan saat geçiyor tekrar biniyorum tekrar kusuyorum. Benim gibi olan var mı merak ediyorum