Nur_50 Sevil1996 benim ilk gebeliğim boş gebelikti herkesin başına gelebilir sağlıksız sprem veya sağlıksız yumurta birleşiminden kaynaklı oluyor
Sevil1996 Nur_50 benim boş değil 4 haftayken keseyi gördük doktora tekrar gitcem bebeği görmek için korktuğun için sordum 😢😢
Nur_50 Sevil1996 İlk başta beta hcg 2 kat arttı benim kese gelişimi ilerledi belli bir yere gelince kese gelişimi durdu birde bebek görülmedi kesede birde kendiliğinden vücut atarmış kimisinin benim atmadı o yüzden kürtaj oldum.
Nur_50 Sevil1996 kese zaten görünüyor tam bulunması gereken yerde bebek gözükmüyor içinde yani oluşmuyor
Nur_50 Sevil1996 korkma iyi düşün iyi olsun hepsi aynı olmuyor İnan ben şuan 26 hafta 6 günlük hamileyim oğlum oluyor.😃
Sevil1996 Nur_50 maşallah ben evhamlıyım ne bilim korkuyorum ya göremezsek diye pcosım gebe kaldım spor yaptım avakado tükettim hep inş boş değildir folik asit kullandım omega 3 gerisi Allaha kalmış 🙏🙏🙏
Nur_50 Sevil1996 kullandım hamilelik öncesi ancak bunla alakalı değilmiş sperm ve yumurta ile alakalı bir durum.
Nur_50 Sevil1996 Hiç olumsuz bakma rabbim büyük inşallah sağlıklıdır stres yapma hiç içini ferah tut.🌸😊
Nur_50 Sevil1996 yok değilim bizde tüm testleri yaptırdık eşimle sağlık sıkıntımız olmadığı halde başıma geldi yani olabiliyor