Bugün kontrole gittim arkadaşlar, hafta 29. Her şey yolunda şükür. Bu arada ilaçlı depresyon tedavisi görüyorum, anksiyetem var.
Doktorum lohusa depresyonu riski var sezaryen öneririm size, normal doğum travması oluyor, bazı travmalar kalıcı oluyor dedi.
Ben de tıbbi bi engel olmadığı sürece normal doğumu tercih ederim dedim. Sizce haksız mıyım? Sezaryene kesinlikle karşı değilim ama sizce sırf psikolojik sebeplerden ötürü sezaryen önermesi doktorun ne derece doğru?