Nur92 Arkadaslar artık bana gaviscon falan fayda etmiyor soğuk süt salatalık falan da aynı . Doktora söyledim lansor diye bi hap verdi ama prospektüsübde hamilelikte kullanılması önerilmemektedir yazıyor o doktor niye verdi o zaman kafamda deli sorular 🙄
Sydcan Nur92 ben kullanıyorumm gebeliğimn basından beri doktorum bı sıkıntı yok onu gebelıkte kullanablrsn lansor için bırde rennıe duo surup gavıscondan daha etkılı bana doktorum onu vermstı
Ayseleraslan Kızlar doktorum hem gaviscon yazdı hemde patril diye bir hap verdi inanılmaz güzel bir hap içmeye başladığımdan beri 1 gram yanmam midemde sıkıntı yok.midem benim çok fenaydı bebeğin kafası mideme yakın olduğu içinmiş baya çektim ama şuan çok rahatım doktorunuzada danışıp bu hapı kullabilirsiniz 20 mg