Elifdddd Nur_50 yaptım cnm onuda yaptım ama yok yani bi böyle hıckırık hareketi gibi oldu daha olmadı
e_blue_sky_a Nur_50 bizim de kızımız olacak inşallah. 40.hafta 25 şubat gözüküyor. Tabii sezaryen olursa erken olur. Şubatı saymazsak 3ayımız kaldı bu saatten sonra büyüyecektir herhalde 😀
sultanssa Elifdddd findik kuruyemis te cok hareketlendiriyor ben kefirle yiyorum . ufakta olsa hareket varsa iyi
Gamzekand Senzinc benimde 25+2 ve sezaryen olacak 9 şubat dedi doktorum ama bende erken doğumdan korkuyorum bakalım 🙈
Senzinc Gamzekand bnmde tahminen şubatın ilk haftası olur erken gelmesse tabi😅sağlıklı olsunlarda bi şekilde cıkıyo 🥹allahım yardımcımız olsun
A12_S07 Kızlar bebeğim göbek deliğinin oralarda oynayıp duruyo yani normal mi bu sanki göbek deligimden çıkacak gibi 😂
GMZ355 Senzinc sezeryan olma sebebiniz nedir ? Benimde plesenta biraz aşağıda demişti doğuma doğru tekrar konuşuruz dedi ama bende zaten sezeryan istiyorum benimde erken olur muhtemelen
Senzinc GMZ355 ilk bebeğimde isteyerek sezeryan oldum yine isteyerek sezeryan olcm 🙄 normal beni korkutuyo
Ayse4242 26 haftadan selamlar bir kızım var bir kızım daha olacak .ilk öğrendiğimde çok üzüldüm Allah affetsin ama şimdi alıştım çok şükür veren rabbime
Tugbacds gokyuzununogrencisii aynı gidiyoruz bana da 27 şubat dedi doktorum ayy bakalım nasıl olucak benim ilk çocum çok heycanlıyım 🙈