Yassmiinn Mucizeolsuun yok hayır yapılmadı perinatoloğ gerek görmedi çünkü oda doğumu tetikliyormuş yani yapılsa bile %100 sonuç veren bişey değil dedi
umrumdadegil Nur_50 bu sene erkek senesi galiba en çok erkek görüyorum 🤭 20 Şubat gösteriyor ama doktora sormadım hiç senin ne zaman
Yassmiinn umrumdadegil 15 şubat dedi doktorum inşallah gününde olur 🥰 rabbim hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah
Nur_50 umrumdadegil etrafımda hep erkek bebeğe hamile var😃olabilir benimde 3 şubat gösteriyor ama detaylı ultrasondaki doktorum 15 Ocak dedi bakalım.
GulbenErhan Yarın 27. Haftaya gireceğim karnımda çatlak oluşmaya başladı baya canım acıyor . Bel ağrısı ve mide yanması var . Yani bunada şükür diyelim haftaya kontrolüm var merakla bekliyorum . Benimde buğünlerde kasık ağrım oluyor umarım bir sıkıntı yoktur
Yassmiinn umrumdadegil ayy nolur erken doğum olmasında ben geç doğurmaya razıyım ortada buluşalım 17 şubat nasıl 🤭🤲🏻
Tugbacds Benimde erkek 23+3 üz bu gün 27 şubat 40. Hafta bakalım ptesi doktorumuza görüneceğiz. Şeker testini naptınız kızlar
Nur_50 Tugbacds doktorum bana aile hekimi veya devlet hastanesine yaptır demişti bugün tetanoz vurulmaya gittim 2.dozu konuştum şeker yüklemesi yerine açlık ve tokluk şekerine bakalım dediler.
GulbenErhan Nur_50 yaklaşık olarak 7 kilo aldım 2. Trimester da aldım hızlı bir şekilde ondan oldu galiba
Tugbacds Nur_50 mantıklı bencede bende istemiyorum şeker yükleme neden bilmiyorum içsel tamamen yoksa tabiki tatlı şeyler falan yiyerek fazlasıyla alıyoruz o şekeri de bakalım bizimki ne dicek