miniklerinannesii00 küvözde kalacaklar ise mutlaka kaşık biberon alın derim. Süt saklama poşetleri de. Ben iki gün kaldım hastanede üç takım pijama kullandım. 4 tane depend yetti sonra orkid geceye geçtim . Havlu ve sıcak su torbası işime çok yaradı. Ameliyattan bir gğn sonra duşa izin verdiler duş aldım😍 sıcak su torbası da bel sırt ağrısı olursa iti geliyor aynı zamanda gazının da kolay çıkmasını sağlıyor bence😅 bebek için 4 takım, 10 adet bez ,ağız mendili, 2 müslin 1 penye battaniye koydum.