Kızlar 37+0 ım bugün çatı muayenem vardı ama ben de süregelen bi mantar sorunu var peynir kesiği gibi akıntım var hep doktorum muayene ederken çok zorlamadı mantar muayene sırasında acı yapabilirmiş fitil verdi daha önce bu sorunu yaşayıp aşan var mı bıktım iç çamaşırı değiştirmekten