Ttttttttttttt Kızlar 15. Haftaya gircem 3 saatlik Bi yere gidicez ama yolculukta Bi sıkıntı olur mu korkuyorum ya yani şuana kadar Bi sorun çıkmadı hamileliğim de çok şükür bu aklıma takıldı
sasha Ttttttttttttt ben otobüs turuna bile çıktım o haftalarda bir şey olmadı şükür, ama dikkat et tabi.
Ttttttttttttt LavinsMom şimdiye kadar kanama felan bşy olmadı çok şükür de insan korkuyor işte olacağı varsa oturduğun yerde de olur elimizden bşy gelmez ama
elaunverr Ben 19.haftamda doktorumunda izni vardı 11 saatlik yolculuğa çıktım 2 saate bi 15 dklık yürüyüş yaptım hiç bi problem olmadı 3 saatlik yolculukta da bi şey olmaz bence