Arkadaslar merhaba bugün esimle biraz tartısmıstık gergindim koridorda bir anda su gibi bir akıntım oldu. Hani adet oluruz bir anda gelir ya habersiz öyle bişey insallah kan yoktur diyerek koştum lavaboya baktım 1 çorba kaşığı su dökülmüş gibi kıvamı su bildiğin, öyle yoğun bir akıntı değil. Suyum olabilir mi yaşayan var mı lütfen acil cevap bekliyorum sizden 🙏🏼🙏🏼🙏🏼