Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı sabah kesemizi gördük içinde yolk kesesinin oluşmaya başladığını bir sorun yoktu. Önceden 2 kaybım olduğu içinde doktor kan sulandırıcı coraspin başlatmıştı. Yaklaşık 30 dk önce akıntımda koyu kanama gördüm. İlacı kesmemi progestan içmemi söyledi. Zaten sabah akşam içiyordum. Suan ayaklarım yüksekte uzanıyorum. Bu durumu yaşayıp kanaması duran oldu mu? 3.kez aynı acıyı yaşamak istemiyorum pozitif durmaya ve düşünmeye çalışıyorum şuan