Kızlar merhaba 35.haftadayım bugun gittigim özel hastanenin dogumhanesini görmek istedim. Dogumhane de iki tane catı koltugu vardı yan tarafları perde ile cevrili ebeye aynanda dogum oluyormu diye sordugumda cok nadir oldugu oluyor dedi.. cok sasırdım aynı yerde iki kişi dogurma ihtmali varmıs. Sancı odası vardı 4,5 tane koltuk orada sancı cekiliyormus nasıl bir özel hastane bu hic anlamadım her özel hastane böylemi gerçekten?