Maral2024 6+2 karından ve vajinal ultrason her ikisindede kalp atışını duyamadık korkmalımıyım bunu yaşayan var mı ?
ececan2006 Maral2024 ben 6. Haftada duymustum ama burdan ogrendigim bilgilere gore 8. Haftaya kadar normal diyor herkes iciniz ferah olsun
0107 Maral2024 ben 6+5 de karından duymamıştım 1 hafta sonra duydum çok şükür her gebelikte değişiyor ve o bir haftayı bende korkarak geçirdim. Kendinize boşuna sıkıntı yapmayın 7. Haftanın sonuna doğru gidin tekrar 🌹 inşallah bu sefer duyarsınız
Nye Maral2024 ben 7 haftada gittim bebek yeni gelişiyordu 10 haftada gel dedi daha net duyuluyormus çok erken dinlemek iyi değilmiş o yüzden üzülme içini ferah tut
Abikardes12 Maral2024 bende 6+1 de gtmıstım henuz kalp atısı olmamıs demişti haftay bıda gıtcem normal bence
Maral2024 Nye inş öyledir canm ben de bugün gittim duymadı 1 hafta sonra gel dedi o zaman da duymazsaj kürtaj dedi çok korkuyorum inş böyle bir şey olmaz
Lilosss Maral2024 6+6 da duyduk canım ama çok yeniydi lütfen stres yapmayın 7-8 haftalara kadar duymaman çok normal