16eda16 İğne olduğum günü sayarsak 14 saymazsak 13. Gün hala etkisi mi sürüyor yoksa miratech yalanci pozitif mi veriyor deliricem 3 gün üst üste silik bu sefer 7. Dk da gözüktü
Kbrascc 16eda16 benim 14.gunde kanda 13 çıkmıştı iğneden sonra hamileydim inşallah hayırlı haber alırsin 🤲
16eda16 Tklc evet flassiz gözüküyor direk gordum yani canlı daha net inşallah vardır birde iğne etkisi ise yıkılış benim için heralde geçmiştir o artık yarın sabah elimde kalan son test le yapicam oda böyle olursa kan vermeye gidecegim
16eda16 Seval0sevall hic takıp etmedim başlar da açıkçası geçen yaptım çıkmamıştı bilemiyorum inanın kafam çok karışık sanırım biraz fazla kafaya takdim 1 hafta daha beklemek daha mı iyi olacak acaba
16eda16 mombarbie_ acaba erken mi diyorum kana kafam çok karışık benim sanırım çok yordu bu ay sizde gördünüz değil mi var çizgi beynim benimle oyun mu oynuyor hiç anlamadım
16eda16 Elffyns ay inşallah vardır adet günüm geçsin vermeyi düşünüyorum inşallah negatif görürüm diye de korkuyorum çünkü
Zseda 16eda16 kan her zaman daha garantidir. Hcg kanda ilk yükselir. Dolayısıyla idrar testi böyleyse kanda kesin sonuç alırsınız zaten
16eda16 Zseda iğnenin 13. Günü bugün etkisi diye aklıma geldi ama geçmiştir değil mi ya etkisi bat 5 Kasım zaten yarın da silik varsa etki olamaz