Kizlar dogum yaptim bir hafta oldu burda her soruya cevap verdiniz bilginiz yetingince, simdide normal dogum oldu ama iki gündür yuruyunce kasik agriisi oluyor neden acaba bide sag tarafimi bastrinca sol tarafimda bi agri oluyor kanamam da azalmis baya sizce nedendir