Bebisannneessi Hilallss iki hafta önce doğum yaptım, doğum ücretini hamileliğimin başında ödemistim suanki fiyati bilmiyorum, doktorum Özlem Ballı, sezeryan oldum ve aşırı memnun kaldım hem doktorumdan hem hastaneden
Ecesanli17 Hilallss şuan hastaneye geldim ücreti sordum 17 bin 250 tl dedi yılbaşından sonra ücret artacak dedi merve ışık hanıma geliyorum bende
akdogann İki hafta önce bir yakınım doğum yaptı 17.600 tl ödediğini söyledi . Doğumdan da memnun kaldı
akdogann Bende bugün sordum sanırım doktordan doktora değişiyor benim doktorum hilal Cankılıç fiyatı 17bin 250 tl ancak aralıktan sonra ücret değişecekmiş 25 bin tl olacağı söyleniyor
Hilallss akdogann 😱😱aralıkta mı yoksa ocakta mı artış olacak doğumum tam ikisinin arasjna denk geliyor
burcu_burcu akdogann Hilal hanım nasıl biri geçen gün gittim yeni hamileyim suratıma bakmadı doğru düzgün ilk gebeliğim olsa hiç bişey anlamasan çıkardım yanından herhalde
akdogann Hilallss Aralıktan sonra ocakta yani sanırım 1 Ocak itibarıyla yeni fiyat geçerli olur bizde o yüzden yılbaşına kadar fiyat sabitlemeyi düşünüyoruz benimde doğumum mart gibi gözüküyor
Hilallss Ecesanli17 benim doğum da aralık sonu görünüyor ona göre şimdi sabitleyim eğer aralıkta zam gelmezse sabitlemeye gerek kalmaz
akdogann burcu_burcu Çok sıcakkanlı ve konuşkan bir doktor değil evet ama ben güleryüzlü pohpohlayan doktorlardansa bilgili ve işini iyi yapan doktorları daha çok seviyorum o yüzden kendisinden memnunum bilgisine güveniyorum
burcu_burcu akdogann ne kadar zamandır gidiyorsunuz acaba? Evet haklısınız ama insan da bir ilgi bekliyor açıkçası şahsen ben zorla konuşuyor gibi davrandığı için odaklanıp anlayamadım söylediklerini.