Serennak Merhbalar. 5 haftada kanamam oldu hematomdan. Doktor bir sürü iğne falan yazdı. Bu gun 6+1 de doktora gitdim kalp atışı duymaya 111 di doktor zayıf dedi. Böyle olupda bebeği kalan varmı lutfen yardım edin ilk bebekde 3 haftalıkken düştü
fizikcianne Serennak yanlış bilgilendirme olmasın ama o haftalarda 160 larda olması gerekir diye biliyorum
1kediannesi Serennak 6+1 de 111 kalp atış hızı normal bence, benimde 118di arttı çok şükür. Doktorumda normal olduğunu, kalp atışının yeni başladığını, 7. Haftada artacağını söyledi gerçekten de öyle oldu. Senin de artar inşallah içini ferah tut.