Merhaba kızlar. Bebeğim 23 günlük oldu. Sutumle doymadığı ve kilo almadığı için mama takviyesine başladık. İlk sma kullandik. Gaz sebebiyle evolvia ac kullandık. Daha da kötü oldu kusmaya başladı. Ve sürekli ıkınıyor. Çocuk ıkınmaktan kıpkırmızı kesiliyor.Şimdi doktorum evolvia pr1 mamayı önerdi benimde süt diyetine başlamam gerektiğini söyledi. Mamayı kulllanan anneler yorum yapabilir mi? Bir sorunla karsilastiniz mi?