Kızlar selam. 30 haftalık hamileyim ve karnımda ara ara tık tık tık diye kalp ve damar atması gibi bi atma oluyo, bikaç dakika sürüp geçiyo. Bu neden olabilir acaba? Annem bebeği hıçkırık tutuyo olabilir dedi ama hıçkırık bu kadar hafif hissedilir mi bilemedim. Karnımda damar mı atıyo nedir anlam veremedim