fizikcianne ilk doğumum gerceklesti 27 gün önce. Zorunlu sezaryen oldum. Öncelikle sakinliği korumanız sizin ve bebeğiniz için her açıdan daha avantajlı. Ameliyattan sonra yürüme saatiniz geldiğinde mutlaka zorda olsa bir iki adım da olsa yürümeye çalışın yürüdükçe acınız hafifliyor inanın. Doğumdan önce ve sonra mutlaka varis çorabı kullanmanızı öneririm benim ameliyattan sonra bacağıma pıhtı attı çünkü. Bol su içmeniz sütünüzü daha çabuk inmesine yardımcı olacaktır. 5. Gün korse kullanmaya başladım doktorumun tavsiyesi ile. Mutlaka yarayı kuru ve temiz tutmak lazim. Ben başta korseyi yaraninda üstünü kapatacak şekilde takmışım hafif akıntı geldi enfeksiyonun ucundan döndük yara mutlaka açık kalmali. Aklıma gelenler bunlar sağlıkla kucağınıza alın 🌸