Elifcee25 Hanmlar merhaba 5 gün oldu sezeryan doğum yapalı ilk 3 gün olan odemimde gecmisti ama 2 gündr ayaklarim balon oldu patlamak üzere hatta. Yaşayan varmi byle bi durum? Ne yapabilirim? 🥹
Nurr_22_22 Elifcee25 bol su icmen gerek ödem o şekilde gidiyor daha yeni doğum yapmışsın 1 haftaya düzelir
ArvenMom Elifcee25 yaşamıştım 10 gün sürmüştü ayaklarımı yukarıda tutuyordum bol su vücut ödemi atmaya çalışıyor zaten bi bakıyorsun birden gitmiş 1 gece de gitmişti benim gecesi ayaklarım patlıycak gibiydi sabahı incecik kalmıştı ayaklarım
Nurr_22_22 Elifcee25 bende senin gibiydim giydiğim çorapların lastikleri bileklerimi kesiyordu bol su içerek kurtuldum
Elifcee25 Nurr_22_22 Bende iciyorum falan ama yok yani hele sabahlari patliyo. Internette normal diyo 7 10 gün gbi geciyoms. Insallah gecer yarin zaten yürüyemiyorum ayaklarmda ayrı yük
Elifcee25 kbrtskn Bende aynı durumdayım 6 gün oldu hala ilk günki gbiyim herkes ne kadar yürürsen o kadar cabuk iyilesir diyoda ikinci sezeryanm benim rahmin sancı cekmekten incelmis cok zor gecti toparlanmamda uzun sürck gbi 😭
Elifcee25 ArvenMom Benimde geçti şükür 🤲🏻 dediginz gbi 1 gecede gecti. Insallah kilolarda 1 gecede gecer 😂😂
kbrtskn Elifcee25 herkes iyi hoş diyor da ayağa kaldığında sızlayan yara yeri ile nasıl yürüyorlar maşallah kendimi bir tek kötü şeyler benim başıma geliyor gibi hissediyorum herkes sezaryen sonrası çok rahat
Elifcee25 kbrtskn Agri kesici ic tomol cok etkili mesela agrin azaliyo zaten o an ne kadar yurusen o kadar iyi ben oyle yaptm. Gnde 3 tane iciyodum smdi 1 taneye dustum yurumeyince daha cok acimaya basladi