Gmz1991 Hastaneden çıkarken vermemişti devlet hastanesinde doğum yaptım. Bugün başka doktora gidip yazdirdim sulcid yazdı. Inşallah çabuk geçer korktum biraz
Matmazel006 Batikon sürün günde iki kere hemen geçer çok ilerlemediyse antibiyotik kullanmadan dışardan bı temizleyin batikonla geçer muhtemelen 🫠 ilaca gerek kalmamış olur.