123t 32 de çalışabilir raporu almıştım bugün 37 haftalık oldum doktor çalışamaz raporu yazdım diyor ama sistemde hala çalışabilir görünüyor bu şekilde mi kalacak bilgisi olan var mı
Svvl Doğum gerçekleştikten sonra raporu sisteme girebiliyoruz dedi muhasebeci bana bende tam çözemedim durumu
Ogretmenanne- Evet ekstra bir şey yapmıyorsunuz 37 zaten çalışamaz oluyor doğum olunca muhasebeye haber veriyorsunuz . O kadar
kgg surfermom rapor yaz 4a işgörrmezlik diye bisi cıkıyo ona tıkla orda raporlarım yazıyo ordan bakablirsin