KuzeyinAnnesi10 Gulguzeli11 ben çok silik bi gölge görüyorum ışıktan fln da olabilir 2 gün sonra tekrarla koyulasma varsa kesinleşir
FKRKS29 Gulguzeli11 ay kuruma veya ışıkta olabilir heveslendirmek istemem ama çok silik Bi cizgi var gibi duruyo 2 gün sonra sabah tekrarlayın çıkarsa vardır Rabbim gönlünüze göre versin 😍
11111111 Selam bişey sorabilirmiyim adetim gecikti.test yptim negatif çıktı sizce hamilemiyim adet olsaydım çok kananam olurdu bı damla kan geliyor lütfen cevaplarmisin
Gulguzeli11 11111111 geç döllenme olabilir yerleşme kanamasıdır belki, kan testi verin ya da birkaç gün bekleyin