Scelikler benımde öyleydı sevınen bence hatta hıc mide bulantım kusmam vs olmadı aşermede olmadı hamd olsun 35. Haftamdayım. İlk gebelıgım oldugu icin bende cok endiselıydım sizin gbii cevremde duydugum sıkayetlerın hıcbırı bende yoktu :) cok cok cok sükür Allahıma rahat gecti diyebilirim cogu bitti azı kaldı. Hatta sey dıyorum dogumumda böle kolay gecerse bıdaha cocuk yapabilirim :)))