Siinemaydinlar Iyi aksamlar 20 haftalik gebeligim var yuz ustu yatinca sorun olurmu bebege bi zarari olurmu bilgisi olan varmi?
Esra7261 Siinemaydinlar 14 haftalık hamileyim yüz üstü yatmaya korkuyorum yani bacaklarımın arasına yastık koyuyorum en azından biraz boşluk kalsın diye. İyi olmadığını söylüyorlar yüz üstü yatmanaın ama bilmiyorum
HalisEbruoban Siinemaydinlar ben yatıyorum canım 9 aylık bı kızım var hep kucagımda bısey olmaz dedı doktorum su an 19 haftalık hamıleyım
Siinemaydinlar Btlll evet yatiyorum sıkıntı yasamiyorum ama korkuyorum hani rahatsz olur mu die icerde ne durumda bilmiyorum ki alıskin oldugum icin surekli donuveriyorum 😁😁
mucizemizibekliyoruzz Siinemaydinlar sırtüstü ya da yüzüstü yatmamalısınız. Yan yatmalısınız, mümkünse sola dönük
Beyzahmet En sağlıklısı sol yan yatmakmış ama bende doktoruma sordum 20. Haftaya kadar yüz üstü yatabilirsin bir sorun olmaz dedi
Afraninannesi Siinemaydinlar doktorlar sol tarafına yatmak bebeğin gelişimine için daha iyi demişti yine de sen bilirsin doktoruna bi sor derim
visnelibrownie Ben 30+3 haftalık hamileyim hala göbeğimin üzerine yan yatabiliyorum tam olarak üstüne değil ama biraz yan yatık yatabiliyorum çok göbeğim çıkmadığı için ama yinele yatmamaya çalışıyorum ama alışkanlık işte öyle daha rahat gibi geliyor 🤷🏻♀️ Napayım