Derinnmom Kızlar merhaba düşüncelerinize, önerilerinize, güzel fikirlerinize ihtiyacım var gerçekten. Evimi eşimi kendimi nazardan nasıl korurum, bu konuda bilginiz varsa veya sizin yaptığınız şeyler varsa lütfen banada önerir misiniz 🌸💖
ASE6154 Derinnmom ev için sirkeli su özellikle evdeki köşeleri ayda en az 2 kere siliyorum, kendimiz içinde ayetel kürsi kolyelerimiz var sürekli takıyoruz ve kendimize de okuyoruz sürekli
nunusmom Derinnmom be hergün sabah evden çıkmayacak olsam bile kendime eşime kızma ve evime 7 şer defa euzü besmele ile felak nas ihlas sureleri ve ayetül kürsi okuyorum süperiz iyiyiz hiç nazar yok diyemem ama okumadan önceye göre bi tık daha iyiyiz çocugun basına bişey gelmiyor artık elhamdülillah eskiden sürekli düşerdi 🥴
_Tazeanne İnternetten ayetel kürsi açıp evde dinliyorum her gün 7 ayetel 7 nas 7 felak 7 Fatiha olan videoyu. En güzel korunma duası o yıldızım çok düşük çabuk geliyorum nazara eşimde bende
Derinnmom _Tazeanne ya bunu bende yapmayı düşünüyorum da nasıl yapıyorsun canım? Vileda yaparken yüzey temizleyicisinin içine mi koyucam yoksa sade sirkeli su mu?
_Tazeanne Derinnmom evet silme suyu hazırlıyorum deterjanlı içine birazda sirke koyuyorum evdeki kötü enerjiye çok iyi geliyor
ASE6154 Derinnmom normal vileda suyu hazırlar gibi su dolduruyorum üzerine de 1 çay bardağı kadar beyaz sirke döküyorum o kadar
Ayseee60 Ma halak duasını ve Nas felak okudum sürekli. Nazar duası var bebekler için YouTube’da onu açarım kızıma her gece. Kalem suresi nazar ayetini açarım kızımın başına ve evimi koruması için. Namazımda ve sürekli içimden dua ederim iyi düşünmeye çalışırım iyi olsun diye 🤲🏻
_Tazeanne Ayseee60 nazar içinde kötü enerjiyede iyi geliyor ben ne zaman kendimi kötü hissetsem yaparım
busraakurt52 Ben her temizlik günü netten duaları açıp yüksek sesle dinlerim evi silerken sirkeli suyla silerim mutlaka birde özellikle dış kapı ve kapı eşiğini sirkenin direk kendisiyle siliyorum eve kötü enerji girmesin diye🌸
busraakurt52 Derinnmom kavgaları yok ediyor veya yarı yarıya gercekten azaltıyor ben çok inanıyorum inanarakda yapıyorum söylediklerimi, inşallah sizdede işe yarar