Eminesahin1 Merhaba tiroidim düşük çıktı hamilelikten önce baktırdığımda normal çıkmıştı ama şimdi 10+2 haftalığım düşük çıktı aranızda düşük çıkan ilaç kullanan var mı bebeklerinizin gelişimi nasıl?
Nassude Eminesahin1 ben de aynı sorunu yaşadım ilaç verdiler oda beni kötü yaptı kusturdu öğürttürdü kullanmadım 1 ay sonra kontrole gittiğimde kendiliğinden düzelmişti ama bebeğin beyin gelişimi için önemliymiş