Kızlar geçen haftalarda kasik agrisi batma hissediyordum. Yerleşme ağrısıdır diye konusulmustu burda. Ama bu ağrı geçti. Normal mi ? Yani bebeğe bir şey olmamıştır dimi ? Kese görünmüyor henüz küçük olduğu için. Ama geçen haftaya kadar ağrı hissedip bebeğin varlığını da bu şekilde hissediyordum. Şu an hiç his kasikta batma da yok. Sizde durumlar nasil bilgi verir misiniz ? Bu ağrılar uzun sürecek falan denmişti..