Bkarmutlu Acil kızlar hamileliğin 14. Haftasındayım Toxoplasma pozitif çıktı aviditem düşük çıktı ilaca başladım benim gibi olan var mı
Ceylan-kocak Benimde rubella ve toxoplazma pozitif gösteriyor kasımın 14 ünde öğrenecem bir sorun olup olmadığını
08082016y Benim toxoplazma ıgm 1.38 çıktı doktorum tekrar tahliller istedi biraz endişeliyim doktorunuz ne dedi tekrar tahlil verdiniz mi