Songul-12 ben giysi için 15gun sonra ablam gelecek onu bekliyorum. 3adet nevresim takımı aldım, büyük bir beşik alacağım ve nevresimi çok severim mis gibi ütüler yatırırım besigine 😀. 2adet kalın battaniye aldık ama bir de nohut alacağım. 4adet 0-3 alt üst takım aldım ama biraz şıklar doktora ananeye babaneye giderken giymeye. Kız bebek olacağı için 0-3 olur diyorlar. Zaten sonra yaz gelecek 3-6 alırım yazlıkları. Liste yaptım alacak çok şey var bakalım hayırlısı, alacağız tek tek. Herseyimiz tammış gibi dün 2li Philips awent yenidoğan emzik aldım Bi de 😀