Mine1208 Arkadaşlar İstanbul çam sakura hastenesinde gebelik kontrolü ve doğum yapanlar var mı ? Tecrübeleriniz neler
Flankes Mine1208 ben de orda takipliyim kontroller normal genelde doktor yerine asistanları bulunuyor ama güzel ilgileniyor diğer devletlere kıyasla memnunum
Suna-23 Mine1208 29. Haftam hep oraya gittik son 1 aydır görüntü vermediler bendr orda doğum düşünüyorum. Busefer bnde görüntü istiycem
Flankes Yeldagurler evet o haftalarda benim de görüntüm var ama ondan sonraki kontrollerimde istesen de vermediler
Yeldagurler Flankes doktordan doktora değişiyor bence bana da ilk gittiğim de makine bozuk diyip vermemişti ikincide ben istemeden doktor verdi
Flankes Yeldagurler her defasında farklı hastane ve doktora gidiyorum, aynen makineleri bozuk hepsininki de 😀
Yeldagurler minikos sabah 10 da sistem açılıyor mutlaka randevu oluyor ama hızlı olmak gerek hemen tükeniyor