Ayseemine25 bende 34+4 de gittigimde 2550 kg demisti doktorum gününe denk dedi gelisimi icin suyumunda iyi oldugunu söyledi, sonra ultroson resımlerimizi mail attı eve gelınce fark ettim bas cevresi 37+5 falan dı ama aksi bi durum olsa söylerdi heralde biraz bakındımda ırsi olabiliyormus 🙈 birde bas asa normal dogum posizyonu almısız, o yuzden sad tarıhıne göre ultoson tarıhleri oynayabiliyormuş cok düsünmeyin lütfen yanılma payıda olurmus ❤️