Kubragnssvr63 Bu markayı bebeğinde kullananlar memnunmu acaba yakınlarım öneriyor da bilgi verirseniz çok sevinirimmm❤️
Nili4321 Kubragnssvr63 benim arkadaşım deterjanını ve yumuşatıcıcıısnı kullanıyor bende ondan aldım ama bezi bilmiyorum
Glcn12 Kubragnssvr63 ben oğlumda kullandım 1 numara bezi yok 2 den başlıyor ama gayet güzel hiç pişik sızdırma yaşamadım
ucpprensesannesii27 Kubragnssvr63 ben iki kızım da da kullanıyorum 2 buçuk yıldır kullanıyoruz bi sorununu görmedim sızdırma koku yapmıyor tavsiye ederim
Kubragnssvr63 Glcn12 çok sevindim biraz stok yapmayı düşünüyorum da o yüzden önemliydi benim için ❤️teşekkürler 🌸
gamzosgamzos Kubragnssvr63 bezde stok yapmayın derim mesela ilk kızıma genel olarak tüm bezler yararken küçük kızıma kaç marka bez denedimde pişik yapmayanı buldum çoğu bez pişik yaptı
Glcn12 Kubragnssvr63 birde şöyle bişey var bazı numaraları zor bulunuyor ben 4+ çok zor bulmuştum o zamanlar sürekli takip etmek gerekiyor
Kubragnssvr63 gamzosgamzos haklısınız ama yılbaşından sonra herseye çok fazla zam gelicek dendiği için bir kaç paket almayı düşünüyorum sadece bakalım hayırlısı artık
Happymm ucpprensesannesii27 kalıpları nasıl acaba şuan baby turco kullanıyorum kalıbı çok küçük sızdıryor minies denemek istiyorum