Kubralkakan Kızlar 39+2 deyim ama sancım yok nst de çıkmadı doktor suni sancıyla doğurtalım dedi. İlk bebeğimi kendi sancısıyla doğurmuştum. Neler önerirsiniz doğum başlaması içine
gunesmervee Kubralkakan sanci vs yok niye doğurtmak istiyor ki. Ben 39+5 im sancim yok 3 cm acilmam var ama doktor yinede Suni verelim dogumu başlatalım demedi hala bence bir sorun yoksa bebekte 40 41 sorun olmaz
tazegebe58 Kubralkakan bence kesinlikle müdahale ettirmeyin daha zamanı var bebeğin kendi gelmek istediği zaman gelsin müdahale ile değil doğuracağım güne kadar aşırı sancı çekmedim ben bel kasık ağrılarım vardı sadece bence sabırla bekleyin çok az kalmış zaten 🫶🏻
Kubralkakan Seldanur97 kızımda da tahmini bir zaman söylediler gerçekten de geldi. Sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı
Kubralkakan gunesmervee bende istemiyorum açıkçası. Öyle söyleyince kendimi hazır hissetmedim hiç. Şuan bel ağrım ve karın ağrım var. Alt bölgedede ağrı var. Doğum sancısı değil ama doğum da uzak değil gibi
gunesmervee Kubralkakan Kubralkakan benimde alttan cok ağrım var ya insan hem dogurmak istiyor ama agri hissettikce içini korku kapliyor
Seldanur97 Cansuu55 evet girmişti ben doğum yaptığım gün alttan çok muayne oldum sancım olduğu için en son 2 cm açıklığım vardı doktor eve gönderdi 3 saat sonra suyum geldi 12 saat sonra doğdu
Mrvphlvn Bende 39+3 bir hafta önce bir cm açıklık 70 civarlarında sancı vardı doktor yürüdükten sonra açılman olursa yatıralım demişti ama açılma olmadı eve geldim dün gece nişanım geldi bekliyorum sabırsızlıkla hamilelikte zorlamaya başladı artık
elisa38 Kubralkakan bende 39+2 deymiş b3bek kg 3670 olduğu için Dr yarın yatişımı yapacak 2.5 cm de açılma var dedi bebek 6 gunde çok kg almis son haftayı beklesek normal doğum şansın kalmaz dedi bana
glsn19 Kubralkakan cinsel ilişki oneriliyor erkegin sperimi dogumu hem kolaylastiriyor hemde başlatıyormus ebe bu abla söylemişti