Ay kızlar şekerden sonra bir de enfeksiyonum çıktı kafayı yicem lökosit 6 çıkmış doktorum aksef verdi böyle bir durum yaşayan bu ilacı kullanıp güzel sonuç alan var mı bi aydınlatın beni nolur😭😭 şekerim de arada bir 150 falan oluyordu doktor normal diyete devam et dedi hiç insülin falan vermedi🤷🏻♀️