ilralike Merhaba arkadaşlar. Biz bugün tam 13+0 olduk. Dün geceden beri geçmeyen baş ağrısı ve öğürme yaşıyorum. Normalde de kokulardan öğürüyordum ama bu aniden geliyor defalarca öğürtüp bitkin düşürüyor. Buna benzer bir durum yaşayan oldu mu? Tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim.
pnarusluu ilralike kusma öğütme olmadı fakat baş ağrım çok oldu 4 gün boyunca hiç bir şekilde geçmedi yani belirtir olarak normal dedi doktorum
myangelson ilralike tansiyonuna baktın mı ? Benim tansiyonum yükselince bu şekilde oluyorum. Ogurdukce basım ağrıyor. Başım agridikca midem bulaniyor midem bulandikca oguruyorum. Kısır döngü resmen. Hamileyken de oldu normal hamile değilken de boyleyim
Hopefulmom ilralike hamileliğin ilk haftalarında olması çok normal ben başımı kaldıramazdım mide bulantısından prilam önerdi mi doktorunuz
Meltemguvenir ilralike 15 haftalığız hergün baş ağrısı çekiyorum bende suda tüketiyorum bol bol ama ağrıyo yinede
ilralike pnarusluu Ben hiç kusmadım ama kokular hep öğürme yapıyordu, dünden beri agrıyla şiddetlendi, öğürdükçe ağrı arttı.
ilralike myangelson Baktım, tansiyonum normal. Dediğin gibi bir kısır döngüdeyim. Öğürdükçe ağrı artıyor, ağrıdıkça öğürüyorum. Parol aldım ama hafif azalttı, tam geçirmedi. İlk defa olunca bir endişelendim ama normal sanırım😊
pnarusluu ilralike normal normal ben korktum doktora gittim tansiyonunu kontrol et dedi benim normalde tansiyonum 9.6 veya 10.6 hep bu şekildeydi her ölçtü ğim de 12.7 falan çıkıyordu muhtemelen ondan kaynaklı oldu benim ama seninki normal ise beklenen belirti olabilir doktoruma söylediğim de endişe etmene gerek yok dedi gebelikte her hangi bir rahatsızlık olursa kendini belli eder demişti. İçin rahat olsun ama eğer aklında en ufak bir şüphe varsan direk git bence. Banada parol alabilirsin dedi ama ben mentol taşı aldım migren taşı diyede geçiyor. Etkisi güzel taş mentollü alnına sürüp masaj yapıyorsun ve baya iyi geliyor 10 15 dk ya geçiriyor
myangelson ilralike eğer daha çok zorlarsa bir hastaneye git en azından damardan serum olarak verilir hap halinden daha da faydalı oluyor geçmiş olsun canım 🦋
ilralike pnarusluu Evet ben de mentol taşı ve buz masajı yaptım iyi geldi ama ağrı hala yerinde. Yani her an başlayabilirim diyor ama düne göre çok çok iyi, teşekkür ederim =)
ilralike myangelson Teşekkür ederim, geçti çok şükür. 2 gün beni yere serdi ama olsun sağlıkla büyüsün de😊
myangelson ilralike çok sıkıntılı oluyor ya gerçekten bu baş ağrısından çok çekiyorum ben normal zamanda da. Ama hamileyken daha iyiydim fazla başım agrimiyordu. Normal zamanda daha çok başım ağrıyor
ilralike Hopefulmom Benim normalde bulantım, kusmam hiç yok çok şükür. Sadece ani gelen öğürmelerim var. Kendi rahatsızlıklarım sebebiyle kullanmak zorunda oldugum ilaclar var, o sebeple ilaç kullanımını minimumda tutmak istiyor.
Meltemguvenir ilralike doktor kontrolümde sorucam geçmez böyle hergün hergün çok şükür 2 gündür yok uğramazda inşallah artık😅☺️