sevalciftci ben normal belirtilerin hepsini yaşadığım göğüs şişliği mide bulantısı ağzımdaki tat değişimi ilk gebeliğimde ne yaşadıysam hepsi oldu 6.haftaydı kesem göründü çok net bir şekilde ama sonra maalesef içini göremedik gittiğimde kanama alanı falanda başlamıştı. Kürtajdan 1 hafta 10 gün sonra belirtilerim azalmaya başladı beta anca sıfırlanıyormuş